tirsdag 24. mai 2011

Hatten på plass

Jeg påvirkes lett av sol og er nødt å ha en god hatt med på turen. For en liten stund siden leste jeg om en hatt som inneholdt krystaller i hattebåndet. Jeg kan legge hatten i vann i 3 minutter og den vil holde meg kjølig i timer. Den er også satt inn med myggmiddel og har solfaktor på 30.
Den heter White Rock Outback og kan kjøpes på Nomaden for 349,-

Jeg klarte jo ikke å la være å kjøpe bare den når jeg var inne på nettbutikken og endte også opp med ett sett med pakkeposer. De samme som på filmen i innlegget under. Utrolig greie inni og utenpå sekken (til sandalene) da de føyer seg etter resten av innholdet i sekken.
Pakkeposene er i nylon, med snørelås i toppen og kommer i sett med fire store og to små poser, alle i forskjellige farger. De kostet 169,- på Nomaden.

Etter turen: Hatten var god å ha på og skjermet godt for solen. Følte ikke helt effekten av kjølesystemet og den var litt stiv til å kunne pakke inne i sekken.
Posene var helt fantastiske. De gjorde det mye lettere å pakke sekken i mørket.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar