søndag 17. juli 2011

330 km :-)

Jeg er i maal................... Har gaatt ca. Kristiansand - Oslo.
Skal ikke gaa mer og det er utrolig rart. Det var saa deilig aa foerst se byen, saa katedralen.
Slik ser diplomet ut

Har gaatt med en norsk dame de siste tre dagene og det har vaert saa koselig. Vi har faatt god kontakt og ogsaa vi hadde et godt tempo sammen.

Noe av det foerste som skjedde var at jeg traff igjen Barcelona. Like etter traff vi N&N og Z kom og moette oss for hun var i Santiago. Utrolig godt aa se henne igjen.

Det ble en sen kveld ute, vi hadde jo ikke leggetid :-) I dag har vi vaert paa messe i katedralen og vandret i byen.

Jeg har faatt Compostellaet mitt og faar naa lov til aa slippe Skjaersilden. Eller som vi sier; Priority boarding to Hell or Heaven.

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med vel overstått!! Høres deilig ut å bare kunne dra videre på ny ferie - nyte livet :-) Kos deg!

    SvarSlett
  2. Gratulerer og vel overstått Trine ;) Så fantastisk! Vi gleder oss med deg. Nyt det hele og fortsatt god ferie der du måtte velge å dra.
    Hilser fra alle korjentene her hjemme. klm grete:)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med årets bragd!! Jeg er skikkelig imponert :D
    Nyt resten av sommeren, vi sees i kapellet :-)

    SvarSlett
  4. GRATULERER, Trine! Fantastisk! Litt av en bragd. Din pappa Kjell har stolt fortalt om sin Gruffinella, så nå måtte jeg inn her og ta en titt. Jeg er imponert! Hilsner fra Ragnhild som jobber sammen med din pappa.

    SvarSlett
  5. Takk for alle hilsner underveis.
    Koselig å høre fra deg Ragnhild :-)Gøy at du har kikket litt her.

    SvarSlett